Τηλεφωνικές γραμμές υποστήριξης για μαθητές

Όλες στελεχώνονται από ειδικούς επιστήμονες (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς,
συμβούλους ψυχικής υγείας). Στις συνομιλίες τηρείται το απόρρητο.
1) 1056: Εθνική γραμμή SOS από το «Χαμόγελο του Παιδιού»,
24ωρη, 365 ημέρες το χρόνο.
Αντιμετώπιση φαινομένων Βίας που σε βάρος ανηλίκων
(Σωματική, Σεξουαλική & Ψυχολογική Κακοποίηση, Παραμέληση, Bullying,
Παράνομη διακίνηση & εμπορία).
Οι κλήσεις προς την Γραμμή 1056 είναι δωρεάν από σταθερό και κινητότηλέφωνο, για
κλήση από καρτοτηλέφωνο ΔΕΝ απαιτείται τηλεκάρτα, ενώ η κλήση από καρτοκινητά
δεν απαιτεί διαθέσιμες μονάδες.
https://www.hamogelo.gr/gr/el/paidia-thimata-vias:sos-1056/
2) 11525: «Μαζί για το παιδί». Τα παιδιά και οι έφηβοι να βρίσκουν τις
ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Συμβουλευτική για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίζουν.
  • Καταγγελίες (ανώνυμες ή επώνυμες) για κακοποίηση ανηλίκων.
  • Περαιτέρω πληροφορίες και προτάσεις για υποστήριξη των καλούντων.
    Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο σύνδεσμο, καθώς και λεπτομέρειες για
    τη χρέωση των κλήσεων:
    https://mazigiatopaidi.gr/articles/se-neesegkatastaseis-i-grammi-11525-kai-tosymvoyleytiko-kentroy-toy-mazi-gia-topaidi
    3) 1107: 24ωρη Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας. Συμβουλευτική,
    ψυχολογική και κοινωνική στήριξη για παιδιά και γονείς
  • παιδική προστασία,επείγουσες παρεμβάσεις.
    Περισσότερα:
    http://www.ekka.org.gr/index.php/author-login/2018-05-17-09-06-24/27-1107

4) 1145: Γραμμή βοήθειας του ΚΕΘΕΑ για χρήστες ναρκωτικών, αλκοόλ και
ανθρώπους που ασχολούνται παθολογικά με το διαδίκτυο, καθώς και για
συγγενείς και φίλους τους.
Προσφέρει ενημέρωση και ψυχολογική
υποστήριξη. Υπάρχει δυνατότητα και διαδικτυακής επικοινωνίας μέσω του
helpline@kethea–ithaki.gr
Περισσότερες πληροφορίες:
https://www.kethea.gr/kethea/therapeftika-programmata/grammivoitheias-1145
5) 8001180015: «ΜΕ Υποστηρίζω», Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού».
Λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00 έως τις 15:00, για θέματα που αφορούν
την ορθή χρήση της τεχνολογίας από ανηλίκους (εξάρτηση από το διαδίκτυο,
διαδικτυακός εκφοβισμός- bullying, αποπλάνηση-grooming, ακατάλληλο
περιεχόμενο, θέματα προσωπικών δεδομένων, πορνογραφικό υλικό,
τζόγος, βίαια παιχνίδια κ.λπ.). Απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους, γονείς,
εκπαιδευτικούς και ειδικούς:
http://0317.syzefxis.gov.gr/?page_id=1752
6) 15900: Η Γραμμή SOS 15900 είναι µια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στις
γυναίκες θύµατα βίας ή σε τρίτα πρόσωπα να επικοινωνήσουν άµεσα µε ένα φορέα
αντιµετώπισης της έµφυλης βίας. Λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 365 ηµέρες το χρόνο.
Ταυτόχρονα υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας των γυναικών µέσω της
διεύθυνσης e-mail: sos15900@isotita.gr
Περισσότερα: http://womensos.gr/15900-24oritilefoniki-grammi
7) 10306: Τηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης για τον
κορονοϊό, της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού &
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους
φορείς. Βασικές υπηρεσίες είναι 24ωρες.
Δείτε αναλυτικά στην ιστοσελίδα:
https://eody.gov.gr/tilefoniki-grammi-psychokoinonikis-ypostirixis-10306-gia-tonkoronoio/?print=pri